Geachte minister Vijlbrief,
Geachte minister Aartsen,
Graag bieden wij u hierbij, namens het Overlegorgaan Joden, Christenen en Moslims (OJCM), bijgevoegde brief aan.
In deze brief vragen wij uw aandacht voor het voornemen uit het Coalitieakkoord om de interreligieuze dialoog voort te zetten en waar nodig te versterken. Wij lichten graag toe hoe wij hieraan, samen met uw departement, een bijdrage kunnen leveren.
Wij zien uit naar een gelegenheid om hierover met u in gesprek te gaan.
Met vriendelijke groet,
Bea ten Tusscher,
voorzitter OJCM
Lees de brief [PDF]
